×
اطلاعات تماس
سرویس ها
true
true

خبر فوری

false
false
true
حمایت از استارتاپهای حوزه نوجوان!

شتابدهنده یارا که در یلداسامیت 1402 آغاز فعالیت خود را رسما اعلام کرده بود، اولین سلسله  دورهمی های عمومی در حوزه نوجوان با جمعی از فعالان  اکوسیستم استارتاپی را برگزار کرد.

شتابدهنده یارا که به صورت تخصصی بر حوزه نوجوان متمرکز است علاوه بر آمادگی منتورینگ و سرمایه گذاری بر استارتاپهای حوزه نوجوان،  در حال تولید دانش با رویکرد روان شناسی، جامعه شناسی، ژنتیک، علوم شناختی و … بوده، انتقال این دانش را به صاحبین کسب و کار در برنامه کاری خود دارد.

در این دورهمی حسین ممتاز، نویسنده اولین کتاب “سینگولاریتی در مدیریت” در جهان،  در خصوص اهمیت یکپارچگی بین علوم و آینده ی رفتار نسل زد و آلفا بعنوان مشتری یا منابع انسانی کسب و کارها صحبت کرد و خاطر نشان کرد چنانچه کسب و کارها بتوانند به اقتصاد سفارشی توجه بیشتری نشان دهند مشتریان وفادار 5 سال آینده خود را جذب و حفظ خواهند کرد. مونا جعفری، مدیر عامل یارا نیز با تاکید بر رشد افسردگی نوجوانان ایرانی و بازار 12 میلیونی این رده سنی، استارتاپها را به ارائه سرویس هوشمندانه به این رده سنی دعوت کرد.از مهارت “خودآکاهی” بعنوان پیش نیاز اصلی پرورش نوجوان و ” تفکر نقاد”، “مدیریت هیجانات”، “ارتباط موثر” بعنوان مهارتهای اصلی در این دورهمی نام برده، همچنین بر چالش هایی مانند “دیده شدن” و “سواد رسانه” در نوجوانان نیز تاکید شد.

در این دورهمی مدیران مراکز نوآوری، منتورهای کسب و کار، بنیاگذاران استارتاپهای حوزه نوجوان، مربیان و دانشجویان صاحب ایده تعامل سازنده ای با تیم هیات علمی و توسعه دهنده یارا داشتند.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد