×
اطلاعات تماس
سرویس ها
true
true

خبر فوری

false
false
true
آمار ضدونقیض از تعداد بنگاه‌های غیرمجاز املاک در تهران/مشاوران املاک از مالیات رنج می‌برند

درحالی مقام مسوول وزارت راه تعداد بنگاه املاک غیرمجاز تهران را ۵ هزار بنگاه اعلام کرده که رییس اتحادیه مشاوران املاک گفت: در تهران ۲ هزار و ۵۰۳ بنگاه غیرمجاز وجود دارد.

به گزارش منشور اقتصاد، در هفته‌ای که گذشت رویدادهای مختلفی در حوزه راه و شهرسازی رخ داد که در ادامه به اهم این اخبار اشاره شده است.

کیانوش گودرزی رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران با اشاره به تعداد بنگاه‌های املاک غیرمجاز در استان تهران، گفت: طبق آمار اتحادیه در زمان حاضر دو هزار و ۵۰۳ واحد غیرمجاز در تهران فعالیت می‌کنند که آنها را به اماکن معرفی کردیم و حدود ۱۱۷۵۰ واحد املاک مجاز در تهران داریم.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به اینکه امروز دوره خانه دار شدن برای قشر کارمند و کارگر به حدود ۸۰ سال رسیده است درباره اتباع بیگانه و تأثیرگذاری آنها بر بازار اجاره گفت: بازار مسکن تابع عرصه و تقاضاست؛ وقتی عرضه در بازار کمتر از تقاضاست، قطعاً روی نرخ اجاره مسکن تأثیرگذار خواهد بود. فقط با اتباع بیگانه که کارت ورود به کشور دارند و مدت زمان حضور آنها مشخص است امکان تنظیم قرارداد اجاره مسکن وجود دارد.

گودرزی همچنین گفت: مشاوران املاک از مالیات بسیار رنج می‌برند و در صنف مشاوران املاک هیچ متر و معیاری برای دریافت مالیات وجود ندارد.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد