×
اطلاعات تماس
سرویس ها
true
true

خبر فوری

false
false
true
باید نگاه شرکت‌های بین‌المللی را برای سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی ایران تغییر دهیم

مدیر هجدهمین نمایشگاه “ایران پلاست” گفت: شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران بعنوان متولی این صنعت در این دو دوره یعنی هفدهمین و هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست به دنبال بازگشت نگاه بین المللی و حضور شرکتهای خارجی در این صحنه بود. حضوری قاطعانه که می‌تواند زمینه‌ساز جهش تولید با مشارکتی مردمی و بلاخص صنعت پتروشیمی باشد. نمایشگاه بین المللی در این حوزه و حضور ۲۸۸ شرکت خارجی در این دوره خود گواه این موفقیت مهم و اساسی است.

به گزارش منشور اقتصاد  فرید دوستی مدیر هجدهمین نمایشگاه “ایران پلاست” گفت: این نمایشگاه مهمترین رویداد در عرصه صنعت پتروشیمی کشور به ویژه در بخش صنایع پایین دستی و صنایع مرتبط لاستیک ها، ایران پلاست است.  سیاست ها و برنامه هایی که هماهنگ به از جنس عمل است”.

وی تصریح کرد: در اجرای نمایشگاه تلاش کردیم با رعایت حداکثری استانداردهای نمایشگاه‌های بین‌اللمللی با تعامل؛ همفکری سازمان توسعه تجارت ، معاونت علمی ریاست جمهوری ، اتاق بازرگانی و انجمن ها و تشکل‌های مرتبط، شرکت‌های داخلی و خارجی و همچنین تولید کنندگان ماشین آلات و تجهیزات با استفاده از توانمندی های این گروهها فضای صنعت پتروشیمی را هر چند در ابعاد کوچک تر به نمایش بگذاریم.

مدیر این نمایشگاه افزود: نمایشگاه ایران پلاست فرصتی بسیار خوب برای به اشتراک گذاشتن تجارب فعالان صنعت پلیمر است . این نمایشگاه فرصتی برای رایزنی و تبادل نظر شرکت‌های ایرانی و خارجی است.شرکت های پتروشیمی با رایزنی و مذاکره با نمایندگان شرکت های خارجی حاضر در بزرگترین رویداد صنایع پلیمر و به دنبال گسترش همکاری‌های دو و چند جانبه بوده و هستند.

وی خاطرنشان داد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران بعنوان متولی این صنعت در این دو دوره یعنی هفدهمین و هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست به دنبال بازگشت نگاه بین المللی و حضور شرکتهای خارجی در این صحنه بود. حضوری قاطعانه که می‌تواند زمینه‌ساز جهش تولید با مشارکتی مردمی و بلاخص صنعت پتروشیمی باشد. نمایشگاه بین المللی در این حوزه و حضور ۲۸۸ شرکت خارجی در این دوره خود گواه این موفقیت مهم و اساسی است. آغاز راه ایران پلاست هجدهم این نوید را می دهیم که با همتی مضاعف و عزمی راسخ تر و با برنامه ریزی منظم و شمارش معکوس نوزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست را در سال آینده ترسیم کنیم که با پیشرفت روز فناوري ما را ملزم بر استفاده از هوش مصنوعی می ‌کند.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد