- تاریخ : ۱۴۰۴/۰۱/۲۴ ساعت : ۱۲:۵۱:۰۸
- کد خبر 19845
- پرینت
true
false
true
false
false
false
true
false
true

چهارمین دوره قرعه کشی طرح گردونه بانک ملت برگزار شد و برندگان جایزه تسهیلات قرض الحسنه 300 میلیون تومانی این طرح مشخص شدند.
به گزارش منشور اقتصاد از روابط عمومی بانک ملت، در مراسمی که با حضور نمایندگان واحدهای نظارتی و برخی دیگر از واحدهای بانک برگزار شد، 80 برنده خوش شانس جایزه تسهیلات 300 میلیون تومانی قرض الحسنه با استفاده از سیستم گوی و گردونه تعیین شدند که از این تعداد، 74 نفر برنده قطعی اولیه و 6 نفر برنده از لیست ذخیره هستند.
بر اساس این گزارش، جایزه برندگان قرعه کشی طرح گردونه، امتیاز استفاده از تسهیلات قرض الحسنه، معادل 10 برابر معدل حساب ویژه طرح طی دوره معدل گیری تا سقف سه میلیارد ریال، تعیین شده است و فرد برنده یا یکی از بستگان درجه یک وی (صرفاً همسر، فرزند، پدر یا مادر) می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
بر این اساس، امتیازگیری در طرح گردونه بانک ملت بدین شکل است که به هر 50 میلیون ریال حساب گردونه در بازه هفتم تا بیست و ششم هر ماه 50 امتیاز و در بازه بیست و هفتم تا ششم ماه بعد 100 امتیاز تعلق می گیرد.
در عین حال، میزان تسهیلات قرض الحسنه برندگان طرح گردونه معادل 10 برابر میانگین حساب گردونه در بازه بیست و هفتم تا ششم ماه بعد خواهد بود.
این گزارش حاکی است، اطلاع رسانی به برندگان از طریق پیامک انجام می شود و پس از آن، پرداخت تسهیلات به صورت غیرحضوری در سامانه فرابانک امکان پذیر خواهد بود.
انتشار نسخه های جدید سامانه مگابانك ملت
خبر دیگر از بانک ملت این که با هدف بهبود عملکرد سامانه مگابانک ملت و ارائه خدمات بهروز و متناسب با نیاز مشتریان، نسخ جدید «4.1.4 اندروید و 2.0.4 iOS» این سامانه در دسترس مشتریان قرار گرفت.
نسخههای جدید سامانه مگابانک در وبسایت این بانک به نشانی www.bankmellat.ir و فروشگاههای نرمافزار اندروید و iOS که اسامی آنها در همین وبسایت آمده، منتشر شده است.
بر اساس این گزارش، خدمت سرویس افتتاح حساب درون برنامه، خدمات غیرحضوری( نمونههای غیرحضوری خدمات بانکی)، درخواست صدور کارت، سرویس سمات و سماچک از مهم ترین خدمات و قابلیتهای جدید سامانه مگابانک است.
این گزارش حاکی است، پیادهسازی سرویس کارت به کارت با لاگین بانکی تا سقف 100 میلیون ریال با مبداء بانک ملت، پیادهسازی افتتاح حساب در خدمت بانکداری ویدیویی، بهبود فرآیند ثبت کارت در هاب شاپرک در زمان پرداخت دُنگ در سرویس دُنگی، بهبود تجربه کاربری در سرویس انتقال پول، بهبود ترتیب نمایش رسید تراکنشها در بایگانی، بهبود عملکرد تماس صوتی و تصویری گروهی، حذف عبارت بزودی از آیکون بات در صفحه اصلی و هدایت کاربر به سرویس (از من بپرس) و پیادهسازی امکان درج سیستمی مبلغ کل بدهی سررسید شده در سرویس مدیریت اقساط از دیگر قابلیتهای اضافه شده و تغییرات اعمال شده در این نسخه جدید است.
false
false
false
false