×
اطلاعات تماس
سرویس ها
true
true

خبر فوری

false
false
true
تراشکده مهمترین تولید کننده ماشین آلات کشاورزی

شرکت تراشکده در سال 1363 به عنوان يک شرکت خصوصي در زمينه طراحي و توليد ماشين‌هاي صنعتي تأسيس شد. مدیران این شرکت دارای تجربه‌ای ارزشمند در طراحی، مهندسی و تولید قطعات می‌باشند که به دلیل تلاش و حضور مداوم ایشان در صنایع در طول سال‌ها بوده است.

اين شرکت طي اين سال‌ها انواع ماشين‌هاي صنعتي مورد نياز کارخانجات از قبيل انواع پرس‌هاي هيدروليک، پانچ، پرس آجر نسوز تمام اتوماتیک و انواع نقاله(غلتکی، زنجیری و تسمه‌‌ای) در ظرفیت‌‌های مختلف طراحي و توليد کرده است. یکی از تولیدات مهم این شرکت ماشین ریخته گری گریز از مرکز عمودی به ظرفیت 10 تن برای تولید غلتکهای خط نورد کارخانه ذوب آهن اصفهان می باشد.

شرکت تراشکده از سال 1376 اقدام به توليد ماشين‌هاي کشاورزي نمود. تمام مراحل طراحی، ساخت قطعات و مونتاژ ماشین‌ها توسط شرکت انجام می‌شود.

ردیفکار پنوماتیک اولین ماشین کشاورزی است که تولید شد. اولین نمونه این ماشین موفق به اخذ تاییدیه از مرکز آزمون ماشین‌های کشاورزی ایران شد.

ردیفکارهای تولید شده توسط این شرکت به بیشتر استان‌های کشور به ویژه سازمان‌ها، کارخانه‌های قند، تعاونی‌ها و سایر سازمان‌ها فرستاده شد. این ماشین انواع مختلفی از دانه‌ها را کاشته است.

طی سالهای بعد ماشین‌های کشاورزی تولید شده به قرار زیر است:

– ردیفکار با کودکار
– کودکار فاروئر
– کولتیواتور کودریز

در سال 1385 شرکت تراشکده رديفکار پنوماتيک دوقلو را تولید کرد که قادر به کاشت دو ردیف بذر روی یک پشته به صورت زیگزاگ است.

در سال 1388 شرکت تراشکده رديفکار پنوماتيک کشت مستقيم (نوتيلج) را که از انواع خارجی ارزان‌تر و سبک‌تر می‌باشد و منطبق با تراکتورهای 80 اسب بخار است را تولید کرد.

در سال 1398 شرکت تراشکده بذرکار کودکار خطی‌کار روی پشته عریض (رایزبد) را برای کشت گندم تولید نمود. در این روش کاشت 4 خط کشت بذر به فاصله 14 سانتیمتر روی پشته‌های عریض به پهنای 53 سانتیمتر انجام می‌شود و کودکاری در دو خط بین خطوط کشت بذر انجام می‌گردد. پشته‌ها با ایجاد جوی‌هایی به عرض 22 و عمق 15 سانتیمتر از یکدیگر جدا می‌شوند. با استفاده از این بذرکار کود در عمق پایین‌تر نسبت به بذر و بین دو خط کشت بذر قرار می‌گیرد، از اینرو با حفظ فاصله مناسب از صدمه‌دیدگی بذر جلوگیری می‌شود.

همه مشتریان رضایت خود را نسبت به دوام، کاشت دقیق، تنظیم آسان و ایمنی ماشین‌های خود را بیان کرده‌اند. نه تنها کشاورزان ایرانی بلکه کشاورزان دیگر کشورها به محصولات شرکت تراشکده اعتماد دارند به همین دلیل ما مشتریان خوبی از دیگر کشورها مانند ونزوئلا، اوگاندا، سودان، تاجیکستان و آذربایجان داشته‌ایم.

محصولات ماشینهای کشاورزی:

ردیفکار پنوماتیک با کودکار، ردیفکار کشت مستقیم (نوتیلج)، ردیفکار دوقلو (برای کاشت دو ردیف بذر روی یک ردیف)، بذرکار کودکار خطی‌کار روی پشته عریض (رایزبد)، کولتیواتور کودریز و کودکار فاروئر و دیگر ماشین‌های کشاورزی.

پارکینگ دو طبقه خودروی سواری مستقل از هم:

در سال 1393 طراحی و ساخت پارکینگ دو طبقه خودروی سواری مستقل از هم در دستور کار شرکت قرار گرفت و در سال 1394 موفق به کسب گواهی ثبت اختراع این دستگاه شد.

حاشیه‌های خیابان‌ها اولین، سهل‌الوصول‌ترین و پرکاربرترین فضا برای پارک خودرو می‌باشد، البته از این فضا تنها برای پارک یک ردیف ماشین در طول خیابان در هر طرف می‌توان استفاده کرد. فضای مورد نیاز برای پارک هر خودرو در حاشیه خیابان‌ها معادل طول خودرو بعلاوه یک طول یک متری برای دورگیری و پارک خودرو می‌باشد. بدین ترتیب از کل حاشیه خیابان نیز نمی‌توان بصورت 100% برای پارک خودرو استفاده نمود. پارکینگ دوطبقه مکانیزه به منظور افزایش فضای قابل استفاده برای پارک خودرو در حاشیه خیابان‌ها بوده است بگونه‌ای که نه تنها از دو طبقه برای پارک استفاده شود بلکه فضای مورد نیاز برای دورگیری خودرو حذف شده و همچنین پارک و تخلیه خودرو در هر دو طبقه مستقل از هم باشند.

ثبت اختراع:

طی سالهای فعالیت این شرکت موفق به اختراع ماشینهای کشاورزی و صنعتی و ثبت آنها در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور شده است.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد