- تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۲۶ ساعت : ۱۶:۱۲:۳۵
- کد خبر 18227
- پرینت
true
false
true
false
false
false
true
false
true

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران ضمن تأکید بر اهمیت سرمایه انسانی گفت: برای دستیابی به موفقیتهای چشمگیر در صنعت بیمه دو عامل اثرگذار رضایت سرمایه انسانی و رضایت مشتریان کلیدهای موفقیت بیمه ایران هستند.
به گزارش منشور اقتصاد از روابط عمومی بیمه ایران، علی جباری در نشست مشترک با مدیران و همکاران استان البرز در جریان سفر یکروزه خود به کرج ضمن تبریک ایام پر فیض ماه مبارک رمضان و خدا قوت به مدیرکل و همکاران استان گفت: نباید با ایجاد نارضایتی چهره بیمه ایران برای مشتریان خدشهدار و فراموش شود و در این راستا امیدوارم روند ایجاد انگیزههای مادی و معنوی برای همکاران که از 15 آبان ماه سال جاری و در دوره جدید مدیریتی شرکت آغاز شده، ادامه پیدا کرده و به زودی به دوران اوج بیمه ایران برگردیم.
وی صنعت بیمه را یکی از حوزههای کلیدی در اقتصاد برشمرد و در این زمینه گفت: اثرگذاری صنعت بیمه نقش مهم و پر رنگی نسبت به نظام بانکی در اقتصاد کشور دارد و با توجه به اینکه بیمه ایران بزرگترین و معتبرترین شرکت در ایران و خاورمیانه است؛ حضورش در این حوزه مهم و سرنوشت ساز میباشد.
مدیرعامل بیمه ایران همچنین در ادامه افزود: صنعت بیمه یک صنعت رقابتی است و امروز با تأسیس 40 شرکت بیمهای فضای رقابتی بر آن حاکم است و این امر بر پایه ادبیات اقتصادی است و در آن حوزههای قدرتمند باقی میمانند پس در این مسیر باید ابزارها، زیرساختها و شبکه نمایندگی قدرتمندی داشته باشیم.
تدوین سند جامع سرمایه انسانیعلی جباری در ادامه ضمن اشاره به تدوین سند جامع سرمایه انسانی در سال آینده، گفت: پرداختهای مالی به همکاران در دوره جدید مدیریتی بیمه ایران نیز به صورت هدفمند و در راستای ایجاد رضایتمندی نیروی انسانی انجام میشود.
وی در ادامه ضمن تأکید بر اهمیت چشم اندازها به عنوان نظام راهبری بیمه ایران، تصریح کرد: سهم بازار بیمه ایران در شاخصهای عملکردی سالهای گذشته کاهشی بوده و بنابراین در شرایط خوبی نبودیم؛ لذا امروز بر همه ما تکلیف است با توجه به شرایط موجود و اهمیت چشم اندازهای تعریف شده حرکت کنیم.
ارائه خدمت بی نظیر و بیبدیل به مردم علی جباری در ادامه افزود: ارائه خدمت بی نظیر و بیبدیل به مردم سراسر کشور به عنوان یکی از عوامل رضایتمندی مردم و حضور قوی و قدرتمند در بازار بیمه کشور در راستای صیانت از برند بیمه ایران از چشم اندازهای تعریف شده در دوره جدید مدیریتی هستند.
مدیرعامل بیمه ایران تصریح کرد: بیمه گری تخصصی و اقتصادی در راستای کسب سود به عنوان یک بنگاه اقتصادی و تعامل درست با تمام ذینفعان و توجه ویژه به آرامش و رفاه سرمایه انسانی و بهبود معیشت و شرایط اقتصادی کارکنان از دیگر چشم اندازهای تعریف شده در این دوره است.
وی در ادامه توجه ویژه به شبکه نمایندگی را نیز یکی از چشم اندازهای مهم بیمه ایران بر شمرد و در این زمینه گفت: ابزار سربلندی بیمه ایران شبکه نمایندگی است لذا توجه ویژهای به این حوزه داریم.
مشتری مداری رویکرد اصلی بیمه ایرانرئیس هیئت مدیره بیمه ایران ضمن تأکید بر پیاده سازی چشم اندازهای تعریف شده در شرکت به عنوان یک فرهنگ سازمانی گفت: تبدیل یک پدیده به فرهنگ نیاز به سه مولفه دارد. در این راستا باید در ذهن خود به مشتری مداری باور و اعتقاد داشته و همکاران نیز بپذیرند مشتری مداری رویکرد اصلی شرکت است تا این مقوله تبدیل به ارزش شود.
علی جباری همچنین در ادامه افزود: در پایان نیز مردم ، مشتریان و بیمه گزاران باید بیمه ایران را بعنوان یک شرکت مشتری مدار بپذیرند و این امر یعنی در راه سنت قدم برداشته ایم.
وی توجه ویژه به خط مشیهای سه گانه بیمه ایران در سال جدید را از جمله وظایف خانواده بیمه ایران برشمرد و در این زمین افزود: بازیابی سهم بازار و توسعه کمی و کیفی پورتفوی شرکت، پرداخت بهینه خسارت و سودآوری خط مشیهای تعریف شده برای فعالیتهای سال آتی بیمه ایران است.
علی جباری همچنین تصریح کرد: نام بیمه ایران یکی از برندهای اثرگذار برای سهم ما در امور بازاریابی در صنعت بیمه است و باید برای موفقیت در این امر از استراتژیهای مبتنی بر مشتریمداری استفاده کرده و با نهادینه کردن این موضوع آن را تبدیل به فرهگ سازمانی کنیم.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در پایان خاطرنشان کرد: باید با ترسیم بیمه گر حرفه ای به ان تصور برسیم که تلاش واقعی زمان ومکان نمی شناسد و پوشش های خدمات بیمه ای ما نیز بایددر این راستا انجام شود تا ملت ایران به داشتن بیمه ایران افتخار کنند.
گفتنی است در ابتدای جلسه نیز محمد باقر طبیعی نژاد مدیرکل بیمه ایران در استان البرز به ارائه گزارش عملکرد و برنامههای اجرایی استان پرداخت.
false
false
false
false