×
اطلاعات تماس
سرویس ها
true
true

خبر فوری

false
false
true
دیگر ناترازی گازی مطرح نیست، کمبود گاز داریم

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه “دیگر ناترازی گازی مطرح نیست، کمبود گاز داریم”، گفت: هم تولید باید افزایش یابد و هم در بخش مصرف گاز، باید بهینه سازی صورت گیرد و الگوی مصرف، اصلاح شود.

به گزارش منشور اقتصاد، سعید توکلیدر نخستین همایش چرخه تولید لوله در صنعت گاز گفت: با اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی جلسه‌ای داشتیم که نمایندگان انتظارات و سوالات خود را مطرح کردند که برایشان توضیح دادم که برخی از سوالات و خواسته‌های آنها به شرکت ملی گاز ایران بازنمی‌گردد؛ با این حال دغدغه نمایندگان در خصوص تأمین سوخت زمستانی را شنیدم و گزارشی از وضعیت صنعت گاز کشور ارائه شد.

وی افزود: اگر کشور راهبرد توسعه صنعتی نداشته باشد و جانمایی صنعت با توجه به آمایش کشور انجام نگیرد، بعید است به 8درصد توسعه دست یابیم.

معاون وزیر نفت در خصوص وضعیت ناترازی گاز در کشور گفت: اکنون دیگر ناترازی گاز مطرح نیست، کمبود گاز داریم؛ این موضوع بسیار جدی است و باید مورد توجه باشد.

وی ادامه داد: بحث کاهش کسری گاز، تنها به مصرف‌کنندگان برنمی‌گردد و ما هم باید در حوزه تأمین، تولید، انتقال و توزیع، سرمایه‌گذاری و اقدام کنیم؛ در واقع هم تولید باید افزایش یابد و هم در بخش مصرف گاز، باید بهینه سازی صورت گیرد و الگوی مصرف، اصلاح شود.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد