×
اطلاعات تماس
سرویس ها
true
true

خبر فوری

false
false
true
فراخوان طراحی نظام مراکز عرضه و پخش گیاهان دارویی و فراورده های طبیعی و سنتی

فراخوان طراحی نظام مراکز عرضه و پخش گیاهان دارویی و فراورده های طبیعی و سنتی از سوی ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان گیاهان دارویی و طب سنتی با هدف نظم‌بخشی به مراکز عرضه و پخش گیاهان دارویی و فرآورده‌های طبیعی و سنتی و با هدف الگوسازی و دسته‌بندی این واحدها از شرکت‌ها و کارگزاران فعال در این حوزه برای حل مسئله اعلام شده است.

به گزارش  پایگا هخبری منشور اقتصاد ، ارائه خدمات استاندارد و با کیفیت در مراکز عرضه گیاهان دارویی و فرآورده‌های طبیعی نیاز جامعه است. بنابراین، آموزش، الگوسازی و ارزیابی خدمات استاندارد از ارکان اصلی دستیابی به این هدف محسوب می‌شود. در همین راستا، ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری از شرکت‌ها و کارگزاران فعال در این حوزه دعوت کرده تا طرح‌های پیشنهادی خود را ارائه کنند.

اهداف فراخوان طراحی نظام مراکز عرضه و پخش گیاهان دارویی و فراورده های طبیعی و سنتی شامل تدوین الزامات برای واحدهای متقاضی در چندین سطح، یکپارچه‌سازی و استقرار استانداردهای تعیین‌شده در مراکز عرضه و پخش گیاهان دارویی و فرآورده‌های طبیعی و سنتی، شناسایی این مراکز بر اساس استانداردهای تعیین‌شده، ارزیابی خدمات ارائه‌شده، آموزش و توانمندسازی فعالان در مراکز منتخب و توسعه بازار، تجاری‌سازی و برندینگ در مراکز منتخب است.

معاونت علمی از تمامی شرکت‌ها و کارگزاران فعال دعوت می‌کند تا پایان روز ۱۷ مرداد ماه ۱۴۰۳ نسبت به ارسال طرح‌های پیشنهادی با این الگو به نشانی chtm@isti.ir اقدام کنند.

منیع : اکوموتیو

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد