×
اطلاعات تماس
سرویس ها
true
true

خبر فوری

false
false
true
قطعی برق برای کشاورزان انجام نخواهد شد

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: امسال قول داده شده کشاورزی از قطعی برق خارج شود و مجلس نسبت به آن کوتاه نخواهد آمد و حاضر نمی‌شود با قطع برق، امنیت غذای مردم به خطر انداخته شود.
به گزارش منشور اقتصاد؛ ذبیح‌الله اعظمی سارودیی، سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس اظهار داشت: بیش از 95 بخش کشاورزی خرده مالک است و نقش مشارکت مردمی حائز اهمیت است. سال گذشته وزارت نیرو هر جایی که دچار کمبود می‌شد سراغ صنعت می‌رفت. از سال گذشته وزارت نیرو به بخش کشاورزی و غذای مردم آمده که بارها مورد تذکر قرار گرفته است.
وی افزود: سال گذشته در شدیدترین شرایط گرمایی، برق چاه‌های کشاورزی قطع می‌شد که عادلانه نیست. در حالی که برخی گلخانه‌ها نیاز شدید به آب و برق دارند. امسال قول داده شده کشاورزی از قطعی برق خارج شود و مجلس نسبت به آن کوتاه نخواهد آمد و حاضر نمی‌شود با قطع برق، امنیت غذای مردم به خطر انداخته شود.
اعظمی ساردویی با خرسندی از بارشهای خوب امسال بیان کرد: به میمنت بارندگی‌ها می‌توان امسال جشن خودکفایی را برگزار کرد اما ادامه این روند مستلزم تامین منابع آبی است. وزارت نیرو یک سال فرصت داشته کمبود برق را تامین کند و امید می‌رود در هفته‌های آینده تصمیمات مناسبی اتخاذ شود.
وی گفت:قطعی برقها عادلانه نیست و برخی کشاورزان و دامداری‌ها مجبور به صرف هزینه‌های بیشتر می‌شوند.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد