×
اطلاعات تماس
سرویس ها
true
true

خبر فوری

false
false
true
نوآوری دیجیتال، راهبرد اصلی بیمه سرمد در بازار بیمه

سید محمد مهدی بهشتی‌نژاد مدیر عامل بیمه سرمد به همراه اعضای هیأت مدیره، معاونان و مدیران ارشد شرکت، با حضور در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۱۴۰۴) از غرفه بیمه سرمد و بانک صادرات ایران بازدید کردند.

به گزارش منشور اقتصاد از روابط عمومی بیمه سرمد، سید محمد مهدی بهشتی‌نژاد مدیر عامل بیمه سرمد به همراه اعضای هیأت مدیره، معاونان و مدیران ارشد شرکت، با حضور در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۱۴۰۴) از غرفه بیمه سرمد و بانک صادرات ایران بازدید کردند.

بهشتی‌نژاد مدیرعامل بیمه سرمد در حاشیه بازدید از الکامپ 28 با تأکید بر اهمیت حضور در این نمایشگاه گفت: نمایشگاه الکامپ فرصت مغتنمی است تا ضمن تعامل با فعالان حوزه فناوری، توانمندی‌های سرمد در عرصه بیمه‌گری دیجیتال را معرفی کنیم. در این بین پلتفرم “سرمد من” آغازگر فصل تازه‌ای در تجربه مشتریان بیمه سرمد خواهد بود و ما تلاش می‌کنیم خدمات بیمه‌ای را ساده‌تر، سریع‌تر و در دسترس‌تر ارائه کنیم.

مدیر عامل بیمه سرمد در ادامه با اشاره به خدمات گسترده شعبه مجازی بیمه سرمد در زمینه‌هایی همچون صدور از مجاری مختلف، معرفی انواع حوزه‌های بیمه‌ای، پیگیری خسارات و بسیاری از خدمات بیمه‌ای دیگر افزود: سامانه هوش تجاری و شعبه مجازی سرمد، ابزارهایی هستند که ضمن تقویت فرایندهای داخلی، زمینه ارائه خدمات نوین و کارآمد به بیمه‌گزاران را فراهم می‌کنند. این مسیر بخشی از راهبرد اصلی ما برای پیشگامی در تحول دیجیتال صنعت بیمه است.

شرکت بیمه سرمد در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۱۴۰۴) در کنار بانک صادرات ایران حضور یافت و تازه‌ترین محصولات و خدمات فناورانه خود را در معرض دید فعالان حوزه فناوری و بیمه قرار داد.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد