- تاریخ : ۱۴۰۴/۰۸/۰۴ ساعت : ۱۸:۲۲:۵۰
- کد خبر 34054
- پرینت
true
false
true
false
false
false
true
false
true
معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حملونقل جادهای از اجرای طرح فوریتهای اداری (فواد – ۱۲۸) در اداراتکل راهداری و حملونقل جادهای استانهای تهران، البرز و قزوین خبر داد.
به گزارش منشور اقتصاد از روابط عمومی سازمان راهداری و حملونقل جادهای، رضا اکبری با اشاره به آغاز اجرای این طرح از مرداد ماه سال جاری و اجرای آزمایشی آن در سه استان یادشده، گفت: هدف اصلی از اجرای این طرح، رضایتمندی شهروندان و ارباب رجوع از نظام اداری است.
وی، ابهام در مسیر ارائه خدمت، قطع بودن سامانهها و وب سرویسها، عدم رعایت احترام و کرامت انسانی مراجعین، عدم حضور کارمندان در محل کار، تأخیر در انجام کار بدون توجیه قانونی، عدم اطلاعرسانی صحیح به شهروندان و عدم ارائه خدمات به موقع به مردم را هفت شاخص بررسی عملکرد فواد – ۱۲۸، ابلاغی از مرکز بازرسی، نظارت بر خدمات عمومی و فوریتهای اداری سازمان اداری و استخدامی کشور برشمرد.
معاون وزیر و رئیس سازمان بیان کرد: بر اساس اهداف ترسیم شده در اجرای این طرح، مراجعان میتوانند در صورت مواجهه با این موضوعات فوق، از طریق تماس تلفنی با شماره سه رقمی ۱۲۸ نسبت به طرح انتقادات و شکایت از نحوه خدمات و پاسخگویی کارکنان سازمانها و ادارات دولتی اقدام کنند.
اکبری خاطرنشان کرد: پس از طرح شکایات و انتقادات از سوی ارباب رجوع، دستگاههای اجرایی موظفند در کوتاهترین زمان نسبت به ارائه پاسخ از طریق پیامک برای مراجعان طرحکننده شکایت اقدام کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزایش رضایتمندی هموطنان از نحوه دریافت خدمات را مهمترین رویکرد کاری و وظیفه سازمانها و دستگاههای اجرایی دولتی برشمرد و افزود: سازمان راهداری و حملونقل جادهای با وجود گستردگی و تنوع خدمات به هموطنان، همواره میکوشد با برنامهریزی، اطلاعرسانی و ارائه آموزشهای مورد نیاز به کارکنان، عملکرد قابل قبولی را در خدماترسانی مناسب و بههنگام به مراجعان ارائه کرده و سطح رضایتمندی ارباب رجوع را ارتقاء دهد.
false
false
false
false


















