×
اطلاعات تماس
سرویس ها
true
true

خبر فوری

false
false
true
محمد اتابک توانایی حل مشکلات صنعت کشور را دارد

به گزارش منشور اقتصادی همایون سامه‌یح نجف‌آبادی درباره محمد اتابک وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در دولت چهاردهم گفت: او در جلسه با نمایندگان مجلس توانست به بیشتر سوالات پاسخ دهد و برنامه‌های خوبی هم ارائه کرد، به عنوان موافق حتماً به وی رای اعتماد خواهم داد.

سامه‌یح تصریح کرد: به نظرم اتابک توانایی اداره وزارتخانه صمت را دارد و می‌تواند تا حدودی مشکلات این حوزه را حل کند. البته وزارت صنعت، معدن و تجارت وزارتخانه بسیار گسترده‌ای است و نباید انتظار داشت او همه مشکلات را در زمانی محدود و سریع حل کند، اما با توجه به اینکه در حوزه صنایع، تجربیات ارزشمند دارد و انگیزه کافی نیز برای پیگیری مسائل این بخش در وی وجود دارد، به نظر وزیر پیشنهادی مناسبی است و می‌تواند با مشورت‌های خوب با فعالان باسواد این حوزه موفق شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: به طور کلی اتابک را گزینه مناسبی برای وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت می‌دانم و معتقدم می‌توانیم به وی اعتماد کنیم و امیدوارم که سایر همکاران نیز به اتابک رای اعتماد بدهند، وی هم بتواند مشکلات این حوزه را حل کند تا در نهایت هم پیشرفت کشور رقم بخورد و هم مردم راضی‌تر از همیشه شوند.

سید محمد اتابک روز یکشنبه (۲۱ مرداد) به عنوان وزیر پیشنهادی برای وزارت صنعت، معدن و تجارت از سوی مسعود پزشکیان رئیس جمهوری به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

وی دارای مدرک کارشناس ارشد مهندسی عمران از دانشگاه میشیگان آمریکا و دارای سابقه مدیریتی در هیأت مدیره انجمن سیمان، هیأت مدیره سیمان تهران، عضو شورای مشورتی وزارت صنایع و مجلس و سایر حوزه‌های صنعتی است.اتابک در کارنامه خود نایب رئیس اتاق بازرگانی، معاون اقتصادی بنیاد مستضعفان، مدیرعاملی و نایب رئیسی شرکت سیمان تهران، مدیرعاملی و نایب رئیسی هیات مدیره شرکت اکباتان، عضویت و ریاست هیات مدیره شرکت‌های مختلف از جمله سرمایه‌گذاری بانک مسکن، شرکت صدرا و چندین شرکت تولیدی را دارد.
منبع: ایرنا

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد