×
اطلاعات تماس
سرویس ها
true
true

خبر فوری

false
false
true
نحوه لغو ممنوعیت سفر در امارات به صورت آنلاین

امارات مقررات مربوط به ویزا و ورود به کشور را تشدید کرده است، و از دارندگان ویزای توریستی درخواست می‌شود بلیت‌های رفت و برگشت خود را در همان خط هوایی رزرو کنند و همچنین ۳۰۰۰ درهم پول نقد به همراه داشته باشند.

به گزارش منشور اقتصاد ، گاهی اوقات، یک بازدیدکننده یا مقیم امارات ممکن است به مشکلات قانونی بربخورد، و برای او ممنوعیت سفر صادر شود. این ممکن است در صورتی اتفاق بیفتد که مهلت پرداخت وام یا کارت اعتباری را از دست داده باشد. اگر فکر می‌کنید ممکن است دارای ممنوغیت سفر باشید، پیش از هر چیز آن را بررسی کنید.

اگر ممنوعیت سفر دارید، در اینجا نحوه لغو آن به صورت آنلاین آمده است:

1️⃣ از وب‌سایت وزارت دادگستری (Ministry of Justice) دیدن کنید و با استفاده از امارات پاس وارد شوید. اگر قبلاً در وب‌سایت ثبت‌نام نکرده‌اید، ممکن است نیاز به ثبت‌نام جداگانه داشته باشید.

2️⃣ پس از ورود به سیستم، به دنبال «درخواست لغو ممنوعیت سفر» (Cancellation Request of Travel Ban Order) باشید. در آنجا می‌توانید برگه‌ای به نام «مدیریت پرونده» (Case Management) پیدا کنید.

3️⃣ بعد از اینکه روی آن تب کلیک کردید، روی «موردهای من» (My Cases) کلیک کنید تا پرونده‌های علیه خود را ببینید.

4️⃣ شما می‌توانید جزئیات هر مورد و «درخواست» برای لغو در هر مورد را مشاهده کنید. در این مرحله باید فرمی را پر کنید و مشخصات خود را پر کنید.

5️⃣ در نهایت، ممکن است از شما خواسته شود که بر اساس پرونده خود پرداختی را انجام دهید.

🟠 اطلاعات تکمیلی

به گفته وزارت دادگستری، پردازش این سرویس ممکن است تا پنج روز کاری طول بکشد.

هنگام ثبت درخواست، ممکن است از شما خواسته شود اسنادی را ارائه دهید که از کیس شما برای لغو ممنوعیت سفر پشتیبانی می‌کند.

🟠 سیستم جدید

سیستمی که برای اولین بار در نوع خود در امارات و منطقه راه اندازی شده است، بلافاصله تمام تصمیمات اجرایی قضایی را ردیابی می‌کند و پس از پرداخت هزینه‌های معوق آنها را لغو می‌کند.

اخیراً، دپارتمان قضایی ابوظبی سیستم جدیدی را اتخاذ کرده است که وضعیت پرداخت را ردیابی می‌کند و پس از تکمیل پرداخت توسط فرد، تصمیم اولیه را لغو می‌کند. پس از تایید الکترونیکی، پرونده به مراجع مربوطه ارسال می‌شود.

در مورد ممنوعیت سفر به دلیل عدم پرداخت، پاسخ‌دهندگان می‌توانند یک نسخه از تصمیم لغو را از طریق اپلیکیشن هوشمند دانلود کنند. سپس می‌توانند مراحل سفر را ادامه دهند و در صورت نیاز نسخه نرم‌افزاری را نشان دهند.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد