- تاریخ : ۱۴۰۳/۰۷/۲۱ ساعت : ۱۰:۵۱:۴۶
- کد خبر 8604
true
false
true
false
false
false
false
false
true
با حضور مدیرعامل، عضو هیأت مدیره، معاونین، جمعی از مدیران فنی و مدیران شعب بیمه سرمد، کمیتههای فنی بین رشتهای به منظور تسهیل فرایندهای اجرایی و چابکسازی آغاز به کار نمودند.
به گزارش منشور اقتصاد به نقل از روابطعمومی بیمه سرمد، دکتر بهشتینژاد، مدیرعامل بیمه سرمد در جمع معاونین و مدیران شرکت در خصوص تشکیل کمیتههای فنی بین رشتهای در شرکت بیمه سرمد مطرح کرد: در سفرهای استانی و بازدیدهای دورهای که به منظور رفع مشکلات و موانع احتمالی شعب بیمه سرمد در سراسر کشور صورت پذیرفت، لزوم تشکیل کمیتههای فنی بین رشتهای به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان، تسهیل فرآیندهای اجرایی و چابک سازی شرکت احساس شد، بر این اساس ایده تشکیل کمیتههای فنی بین رشته ای در ۵ حوزه شکل گرفت تا هر یک از این کمیتهها با حضور مدیران فنی رشته، باعث حذف بروکراسی اداری و حل ریشهای موانع و مشکلات شعب و شبکه فروش گردند.
مدیر عامل بیمه سرمد با تاکید بر لزوم مدیریت زمان و القای حس خوب به مشتریان مطرح کرد: با توجه به تغییرات صورت پذیرفته در ذائقه افراد و همچنین دغدغههای نسل جدید در زمینه سرعت انجام امور و افزایش استفاده از فناوریهای نوین، صنعت بیمه و شرکتها به منظور ارتقای سطح رضایتمندی میبایست همراستا با تفکرات جامعه گام بردارند.
در ادامه جلسه زاهدنیا، عضو هیأت مدیره بیمه سرمد با تقدیر و تشکر از تشکیل کمیتههای فنی، این قبیل فعالیتها را منجر به ایجاد همافزایی، هماهنگی و همکاری موثر بین شبکه فروش، مدیران شعب و شرکت و در نهایت منتج به ایجاد جهش و پیشرفت در زمینه خلق محصولات جدید دانست. وی همین نگرش حرفهای و تخصصی به مسائل مختلف توسط تیم مدیریتی را از عوامل مهم در خروج از زیان و به سود رسیدن شرکت دانست.
محسن بزرگزاده سرپرست معاونت بازاریابی و شبکه فروش بیمه سرمد نیز با اشاره به استراتژی و چشمانداز بیمه سرمد مبنی بر افزایش سرعت ارائه خدمات با کیفیت و بهبود تجربه مشتریان از طریق ارائه خدمات بهنگام، هدف از تشکیل این کمیتهها را ایجاد همافزایی بین رشتهای، تسهیل فرایندهای اجرایی و کوتاه شدن فرآیند پرداخت خسارت برشمرد که این عوامل منجر به افزایش سطح رضایتمندی مشتریان خواهد گردید.
وی در ادامه به معرفی پنج کمیته درمان، زندگی، اتومبیل، مسئولیت و باربری و اموال بیمه سرمد پرداخت و عنوان کرد که این کمیتهها متشکل از مدیر فنی هر رشته و مدیران بازاریابی، فناوری اطلاعات و مالی به همراه 2 نفر از روسای شعب و 2 نفر از نمایندگان فعال بیمه سرمد که دانش و توانایی حل مسائل مرتبط با حوزههای فنی را داشته باشند، خواهد بود.
مجمع عمومی عادی برگزار خواهد شد
خبر دیگر از بیمه سرمد این است که مجمع عمومی عادی به طور فوقالعاده شرکت بیمه سرمد(سهامی عام) برای انتخاب اعضای هیأت مدیره (اصلی و علیالبدل) در تاریخ ۲۹ مهر ماه ۱۴۰۳ راس ساعت ۱۰:۰۰ صبح در محل سالن جلسات ساختمان مرکزی شرکت به آدرس تهران،خیابان وزراء کوچه هفتم(بهمن کشاورز)، پلاک ۳ ، برگزار خواهد شد.
false
false
false
false