×
اطلاعات تماس
سرویس ها
true
true

خبر فوری

false
false
true
جزئیات عرضه و برنده شدن در طرح فروش ایران خودرو

ظرفیت در نظر گرفته شده برای محصولات عرضه شده در چهار طرح فروش ایران خودرو، به ترتیب ۳۰ درصد برای متقاضیان طرح عادی، ۵۰ درصد برای متقاضیان طرح خانواده و جوانی جمعیت  است.

به گزارش منشور اقتصاد، مراسم قرعه‌کشی محصولات ایران خودرو در طرح‌های حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، جایگزینی خودروهای فرسوده، متقاضیان عادی و خودروهای برقی یکشنبه 11 شهریورماه برگزار شد.

در این دوره از ثبت نام، در مجموع 3 میلیون و 53 هزار و 129 متقاضی خرید خودرو بود که تعداد سفارش طرح عادی یک میلیون و 661 هزار و 444 مورد و تعداد سفارش طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یک میلیون و 69 هزار و 54 مورد و تعداد سفارش طرح فرسوده 252 هزار و 776 مورد و تعداد سفارش طرح برقی نیز 69 هزار و 855 مورد بوده است. علاوه بر این، 807 هزار و 305 نفر روش خرید از طریق پیش‌فروش را انتخاب کردند و تعداد متقاضیان روش فوق‌العاده نیز 2 میلیون و 245 هزار و 764 نفر بوده‌اند.

به گزارش تسنیم، محصولات عرضه شده در این طرح شامل پژو 207i با موتور TU3، تارا دستی، تارا اتوماتیک، ری را، هایما S7، هایماS5، هایما 7X، سورن پلاس بنزینی XU7، پژو 207 هاچ‌بک فرمان هیدرولیک، رانا پلاس و دو محصول برقی FAW بستیون NAT و لونا GRE به دو صورت فوق‌العاده و پیش‌فروش است.

 

ظرفیت در نظر گرفته شده برای محصولات عرضه شده در این چهار طرح، به ترتیب 30 درصد برای متقاضیان طرح عادی، 50 درصد برای متقاضیان طرح خانواده و جوانی جمعیت و نیز 20 درصد برای متقاضیان طرح خودروهای فرسوده است.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد