- تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۲ ساعت : ۱۴:۱۹:۰۴
- کد خبر 47500
- پرینت
true
false
true
false
false
false
true
false
true
مسعود پزشکیان، رئیسجمهوری اسلامی ایران، دقایقی پیش در رأس هیئتی عالیرتبه وارد پایتخت پاکستان شد و مورد استقبال شهباز شریف (نخستوزیر) و آصفعلی زرداری (رئیسجمهور) این کشور قرار گرفت.
به گزارش منشور اقتصاد-مسعود پزشکیان رئیسجمهوری اسلامی ایران که امروز – سهشنبه ۲ تیر – در رأس هیئتی عالیرتبه به پاکستان سفر کرده است در بدو ورود مورد استقبال شهباز شریف نخستوزیر پاکستان و آصفعلی زرداری رئیسجمهوری این کشور قرار گرفت.
پزشکیان در جریان این سفر، در دیدارهای جداگانه مقامات ارشد پاکستانی، درباره مهمترین موضوعات مورد اهتمام دو کشور تبادل نظر میکند.
بررسی آخرین تحولات و روند مذاکرات اخیر، همچنین راههای تعمیق و گسترش همکاریها و مناسبات دوجانبه در حوزههای سیاسی، اقتصادی، تجاری، فرهنگی و منطقهای، از مهمترین محورهای گفتوگوهای رئیسجمهوری ایران با مقامات پاکستان خواهد بود.
این سفر در چارچوب سیاست توسعه و تحکیم روابط با کشورهای همسایه و در راستای تقویت همکاریهای مشترک میان تهران و اسلامآباد انجام میشود و وزرای کشور، امور خارجه، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی رئیسجمهوری را همراهی میکنند.
پزشکیان با هدف گرامیداشت یاد شهدای جنگ تحمیلی اخیر، بهویژه ۱۶۸ دانشآموز شهید مدرسه میناب که در جنایت جنگی آمریکا و رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، با هواپیمای ویژه «میناب ۱۶۸» عازم پاکستان شده است.
false
false
false
false















