×
اطلاعات تماس
سرویس ها
true
true

خبر فوری

false
false
true
شکایات از دفاتر خدمات مسافرتی بررسی شد

سرپرست معاونت گردشگری کرمانشاه از بررسی شکایات دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کرمانشاه خبر داد.

به‌گزارش منشور اقتصاد- علیرضا مرادی‌بیستونی دوشنبه ۱۳ اسفندماه با اشاره به ظرفیت بالای گردشگری کرمانشاه، گفت: نظارت بر عملکرد دفاتر گردشگری در طول سال انجام می‌شود و در این بین به تخلفات آنها برابر ضوابط قانونی برخورد می‌شود.

سرپرست معاونت گردشگری کرمانشاه با بیا اینکه باید از گردشگری در کرمانشاه حمایت شود، افزود: به منظور حمایت از دفاتر گردشگری مجاز و همچنین اجرای قانون در مورد دفاتر متخلف، در کنار بازرسان اداره کل انجمن گردشگری هم نسبت به تخلفات این دفاتر هوشیار است.

او در ادامه افزود: امروز ۱۲ اسفندماه از دو دفتر خدمات مسافرتی شکایاتی ثبت شده بود که پس از بررسی، یکی از دفاتر تذکری دریافت کرد و دفتر دیگر بنا بر تخلفات مرتکب شده و به موجب قانون به تعزیرات حکومتی معرفی خواهد شد.

سرپرست معاونت گردشگری کرمانشاه تصریح کرد: افراد متشاکی از دفاتر خدمات مسافرتی در صورت مشاهده هرگونه تخلف در دفاتر خدمات مسافرتی، با مراجعه حضوری به  معاونت‌ گردشگری استان کرمانشاه و تحمیل فرم و ارائه مستندات مانند قرارداد و یا فیش واریزی شکایت خود را ثبت کرده تا ما برابر قانون و مقررات به تخلفات آنها ورود کنیم.

مرادی‌بیستونی در پایان گفت: هدف همه ما ایجاد فضایی آرام و جذاب در گردشگری استان کرمانشاه و ایجاد جاذبه‌های لازم برای جذب گردشگران از سراسر کشور است که این امر مربوط به عموم است و امیدوارم مردم هم در این راه با ما همراهی کنند تا در معرفی هرچه باشکوه‌تر کرمانشاه زیبا موفق عمل کنیم.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد