×
اطلاعات تماس
سرویس ها
true
true

خبر فوری

false
false
true
دور جدید مذاکرات فنی ایران و آمریکا با میانجیگری قطر و پاکستان برگزار می‌شود

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان از ازسرگیری مذاکرات فنی سطح کارشناسی بین تهران و واشنگتن در روزهای آتی با میانجیگری پاکستان و قطر خبر داد و بر ایجاد خط ارتباطی مستقیم برای جلوگیری از سوءتفاهمات تأکید کرد.

به گزارش منشور اقتصاد-طاهر اندرابی، سخنگوی وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد که مذاکرات میان ایران و ایالات متحده به نتایج مهمی منجر شده است و کشورهایی که نقش میانجی را ایفا کرده‌اند، یعنی پاکستان و قطر، وظیفه دارند که اجرای موارد توافق‌شده را پیگیری کنند.

بر اساس گزارش شبکه خبری الجزیره، او همچنین تصریح کرد یکی از بندهای اصلی این توافق، ایجاد یک خط ارتباطی مستقیم میان تهران و واشنگتن است تا از بروز مشکلات و سوءتفاهمات جلوگیری شود.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در ادامه افزود که پاکستان همچنان با کشورهای دوست و همکار در ارتباط است که سهم مؤثری در حمایت از فرآیند مذاکرات میان ایران و آمریکا داشته‌اند.

وی همچنین تأکید کرد که در حال برقراری ارتباط با طرف ایرانی و آمریکایی برای اجرای مؤثر تفاهم‌نامه است.

این مقام پاکستانی اظهار داشت تیم‌های دیپلماتیک پاکستان در حال انجام مکالمات و هماهنگی‌های ادامه‌دار با دو طرف ایرانی و آمریکایی هستند تا اجرای مؤثر و کامل «مفاد تفاهم‌نامه» تضمین شود.

وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد مذاکرات فنی بین تهران و واشنگتن، با وجود استراحت‌های طرفین، همچنان ادامه دارد.

این وزارتخانه همچنین تأکید کرد مذاکرات فنی بین تهران و واشنگتن در سطح کارشناسان قرار است طی روزهای آتی با میانجیگری پاکستان و قطر از سر گرفته شود.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد