×
اطلاعات تماس
سرویس ها
true
true

خبر فوری

false
false
true
سافت‌بانک از هوش مصنوعی برای آرام‌کردن صدای مشتریان عصبانی استفاده خواهد کرد

هوش مصنوعی جدید سافت‌بانک نه‌تنها کیفیت خدمت‌رسانی به مشتریان را بهبود می‌دهد؛ بلکه از ورود آسیب به کارمندان جلوگیری به‌عمل می‌آورد.

سافت‌بانک ژاپن اعلام کرده است که قصد دارد از هوش مصنوعی به‌منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان استفاده کند. ابزار مورد استفاده توسط این بانک، می‌تواند لحن صدای مشتریان عصبانی پشت تلفن را تغییر دهد تا آرام‌تر صحبت کنند.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد